ROCKING THE BITCHES

ROCKING THE BITCHES

Wednesday, September 16, 2009

dah nak raya? #1

uihh.. lagi 3-4 hari lagi syawal akan menjelma. segala perancangan rapi alhamdulillah sumenyer telah berjalan dengan sempurna.. macam-macam seh.. dah shopping baju raya, barang umah dah beli, langsir dah pasang, kueh raya dah tempah n beli.. dah standby duit raya. zakat fitrah pun aku dah settlekan. alhamdulillah. banyak jugak modal beraya tahun ni.. biaselah dah berumah tangga.. hehehe syokk tu wehh!! :)

cerita cuti raya~

yeah! cuti raya aku dah approve! heheh straight seminggu aku cuti.. cume satu jer nih wife aku dapat cuti 2 hari jerk (unpaid leave plak tuh) tu aku takde hal sangatla kan.. yang aku panas sehari sebelum raya dia kene keja plak!! isk bikin panas hati gua!! memang c***i punye company!! apa salahnya sehari sebelum raya tu kasik cuti jer?? company melayu tuh.. memang terkenal di seantero malaya company tu kaya raya!! tak rugila bodoh.. kalau rase rugi berjuta sangat, bagila staff cina ker india yg keja aritu.. bagilah staff melayu cuti.. bukannya selalu.. setahun skali jer! malas nak sebut ape nama company tu (dikhuatiri wife aku jadi mangsa).. cadangnya hari jumaat malam kitorang dah boleh gerak balik kampung aku kt kluang.. so nak tanak, hari sabtu petang lepas wife aku balik keja teros cabot laa.. aisehhh memang rugi masa sebab first hari raya lagi aku dah kena lincah balik umah ibu mertuaku plak.. isk isk.. takpe2 gua bengang gua rilek, gua kumpul company tu punyer slack!! piss off!

****

giler...
dapat dosa jer memaki di bulan puasa :(

No comments: