ROCKING THE BITCHES

ROCKING THE BITCHES

Thursday, August 20, 2009

Next Chapter : Ramadhan

yeah! esok luse dah nak puase beb.. macam besala, rutin di bulan Ramadhan. takde masalah pon bagi aku untuk berpuase..hahaa!! kalau mase zaman muda mudi dulu (ecehh,mcm da tua sgt!!) makan tengahari tu dah kire best ah.. pegi kelas petang jer mesti bau kari mamak! heh!! tapi tu sume zaman kegelapan @ agak jahil sket.. hee!

sekarang ni laen plak.. dah x sabar nak berpuase.. kewajipan tu sudah semestinya lah.. dan paling penting skali aku harap bulan puase ni dapatlah mengecilkan sedikit perut aku yang semakin memboncet nih!!!hahahaah!!! semenjak jadik suami orang ni, size baju aku telah bertukar secara rasminya dari size S ker size M cess!! suatu fenomena luar biasa buat aku. banyak gak baju aku yang dah x muat..huhu..

anyway, aku tetap bersyukur kepada ilahi kerana tiap2 tahun dapat menikmati keindahan di bulan Ramadhan dan seterusnya Syawal. agar bulan yang mulia ini sentiasa di rahmati & di berkati.. amin~

happy fasting!

No comments: