ROCKING THE BITCHES

ROCKING THE BITCHES

Monday, July 6, 2009

Family Values : Just A Phase Tour (Part II)

Phew.. Semalaman aku berjalan sakan dengan wife aku n family aku. Pepagi lagi hantar Hafizz kt IKN Rawang. Ramai gak yang gi mendaftar. So far okeyla aku tengok IKN ni. Bersih & sejuk jer mate memandang kt IKN tu. Harap adik aku ni 'study hard' sket ar. Boleh pegi jauh kot.. Heh!

Petangnye lepas dari kesebokan KL, kami terus ke Melaka. Syok tu Melaka.. Dah lame siot aku x pegi.. Sempatla kitorang gi naik eye on malaysia, menara taming sari n pusing sekitar Melaka jex.. Syok gaks jalan kt melaka nih.. Xdelah jammed sangat.

Malamnye plak tengah 'seronok' berjalan aku n wife aku terpikir jup.. Macam ade something ek? OMG esok KEJE siott! Perghh!!! Baju x prepair plak tuh.. Cess. Itu jam gak kitorang rushing balik JB.. Huh, memang x puas jalan!! Aku nak repeat balik!!!!

Walaupun percutian ni seharian jer, tapi aku amat puas hati.. Sebab semalam adalah anniversary perkahwinan kitorang yang ke - SEBULAN! Heheheeeeh.. Love you my dear!!



Photo From left to right; Muizz, Syuhada, Mom, My Wife and Me..

No comments: